середа, 20 січня 2016 р.

#книгоман
Давненько вже не було дози Іздрика в кров, тому не завадить трішки зимової експресії. Приємного читання!

у тебе нема ножа
у мене немає крові
давно позаду межа
і не за горами рай

збирай мережевий жах
ховайся в моєму слові
зривай ненадійний дах
і жар у собі тримай

у тебе ім'я чуже
у мене ім'я – синонім
віддай мені день у дар
спіймай на радар мій крик

хоч може запізно вже
наївно чекати повінь –
закінчився календар
як пара пропав і зник

твої простирадла з піску
мої покривала зі снігу
ти вся на льоту й на бігу
я вмерз по груди в грунт

здери із мене луску
вбери у свої вериги
я буду тобі як книга
я буду тобі як друг

бо кругом усе іде
і все розпочнеться знову
і ще розгориться день –
в золі не загасне жар

от тільки страшенно жаль
що в мене немає крові
і так невимовно шкода
що в тебе нема ножа
                                  Іздрик



1 коментар: